رکوردگیری ملی چیست ؟

به منظور تشویق و ترغیب شرکت کنندگان و کیوبران کشور و همچنین به منظور بهبود رکوردها و کشف استعداد های کیوبینگ ایران ، رویداد های ثبت رکورد ملی برنامه ریزی شده اند . این رویدادها با هدف ایجاد حس رقابت، نزدیکی رکورد های کشور به رکوردهای دنیا و همچنین درآینده ی  نزدیک تشکیل تیم ملی جهت شرکت مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می گردند .

رکوردگیری ملی روبیک به رویدادی گفته میشود که علاقمندان و شرکت کنندگان در آن رویداد شرکت کرده و به ثبت رکورد می پردازند . در این رویداد هر شرکت کننده در هر دور ۵ بار ثبت رکورد می کنند که در نهایت بهترین رکورد ثبت شده به عنوان رکورد ملی هر شخص ثبت و معتبر شناخته می شود .

پس از هر دور رکوردگیری، ۲۰ درصد تعداد شرکت کنندگان ( به شرط بیشتر بودن از ۱۵ نفر) که بهترین رکورد هارا ثبت کرده اند به دور بعد صعود کرده و فرصت ۵ بار رکوردگیری مجدد به آنها داده می شود .

** . شرایط و تعداد مراحل رویداد در هر دوره رکوردگیری با نظر کمیته قابل تغییر خواهد بود .

در اتمام رویداد به هر شرکت کننده، گواهی رسمی رکورد ثبت شده که به تائید کمیته ملی مکعب روبیک کشور رسیده اعطا شده و رکورد آن شخص در وبسایت کمیته و انجمن بازی های فکری کشور ثبت می گردد .

** . در انتهای رویداد فقط به کسانی که رکورد ملی خود را بهبود بخشیده باشند گواهی اعطا می گردد .

همه شرکت کنندگان در هر رویداد رکوردگیری ملی به توجه به جدول امتیاز بندی انتخاب کیوبر برتر سال ، ۱۰ امتیاز کسب می کنند که در جمع امتیازات برای انتخاب کیوبر برتر سال لحاظ می گردد .

بدون نظر!

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.