Iran Autumn Cube 2013

مسابقه پشت مسابقه
در راستای تحقق اهداف کیوبینگ ایران و احترام به کیوبر های عزیز و درخواست ها مبنی بر برگزاری مسابقه مکعب به صورت ماهانه ، به همّت کیوبر خوب کشورمون آقای فراهانی و با مشارکت تیم برگزاری مسابقات مکعب ایران (Iran Cube Organization Team) مسابقه ای تحت عنوان Iran Autumn Cube 2013 برای آبان ماه علاقمندان دنیای کیوبینگ تدارک دیده شد .
مسابقه در محل ۲ مسابقه قبلی ( اندیشه سرای گلبرگ ) و در ۱۱ آیتم هیجان انگیز انجام می شود و طریقه ثبت نام نیز مشابه دوره قبل می باشد .
اطلاعات تکمیلی طی ۳ روز آینده (بعد از مسابقه ایران اوپن ۲۰۱۳) از همینجا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید .
به امید موفقیت همه ی دوستان .

۲۶ پیام
  1. سلام بر شما
    انتقاد خواستم بکنم…
    جوایز خیلی کمه…
    خیلی…
    نفر اول دوم سوم به ترتیب ۳۰ ۲۵ ۲۰ خجالت داره!نمیدونم شایدم نفر سوم ۱۵ هزار!
    کلا ۱۵۰۰ هزار تومن پول ورودی ها شد و ۸۲۵ هزار تومن جوایز شد…
    پس بقیه هزینه ها چی شد؟
    خب حالا بگیم ۱۷۵ هزار تومن هم کارت ها بند کاراتها… و یه سری چیزای دیگه مثل برگه اچار ها و… مثل ناهارها…
    پس این ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومن دیگه چی شد؟
    رسیدگی کنید…
    باتشکر…

    1. سلام
      ممنون از اینکه سوال و مسئله ای که ذهنتون رو درگیر کرده با ما در میان گزاشتین
      فقط یک نکته :
      میشه بگین چی خجالت داره ؟
      برگزاری مسابقه خجالت داره ؟
      زدن از وقت و زندگی و ضرر مالی خجالت داره ؟
      مدیریت مالی کردن مسابقه خجالت داره ؟
      تلاش حداکثری برای اینکه همه برگزیدگان علاوه بر حکم و گواهی ، جایزه هم بگیرند خجالت داره ؟
      چی خجالت داره ؟
      با این مسئله که جوایز خیلی کمه نه تنها موافقم بلکه اضافه میکنم ، جوایز خیلی خیلی خیلی کمه
      ولی خوبه وقتی داریم مسئله ای را عنوان میکنیم ، همه جوانب رو در نظر بگیریم .
      ————-
      قبلا با دقّت رسیدگی وانجام شده . شما لطف بفرمایید و این کار رو یک بار دیگر انجام بدهید ( محاسبه اعداد و هزینه ها )
      این که می فرمایید “خب حالا بگیم ۱۷۵ هزار تومن هم کارت هاو . …..” اصلا درست نیست
      اگر قرار به حساب و کتاب و رسیدگی دقیق هستش ، باید دقیق صحبت کرد و دقیق رقم داد .
      من اینجا یک سری از هزینه ها رو می نویسم . خودتون عدد و رقم بدید و محاسبه بفرمایید :
      ۳ سری پرینت رنگی از کاغذ های اسکرمبل ( جمعا ۹۳ صفحه )
      ۱۱۱ صفحه پرینت رنگی گلاسه + کاور ( گواهی ها )
      ۶۵ عدد جای کارت شناسایی + بند + پرینت آی دی کارت ها
      ۱ عدد بنر (۱۰ متر در ۲٫۵ متر برای پشت میزها) ۱ عدد بنر (۴متر در ۱٫۵ متر برای پشت میز اسکرمبل) ۲ عدد بنر (۲ متر در ۹۰ سانتی متر به عنوان استند)
      ۳ وعده غذا برای گروه برگزاری ( ۱ وعده شام روز قبل مسابقه و ۲ وعده نهار روزهای مسابقات )
      اجاره ۲ پروژکتور و پایه + باند و میکروفن
      ۱ بسته کاغذ آ چهار
      ۱ حلقه چسب ۲ طرفه و ۱ حلقه چسب پهن برای بنر ها و …
      باطری برای نمایشگرهای تایمر ها
      پذیرایی ها در سالن ( کیک و آبمیوه و . . . )
      و ده ها هزینه دیگر . . .

      ممنون از بررسی و دقت نظری که به خرج خواهید داد .
      باز هم از ارائه نظرتون تشکر می کنم .

      1. با سلام
        هیچ شکی در این نیست که مسابقه خرج زیادی داره اما یه سری نکات به ذهنم رسید که باید بگم!

        ۱- هزینه ی شام و ناهار برگزار کنندگان که نباید از پوله ما ها حساب بشه و به نظر من این که اینو توی حساب هاتون بیارید کاره اشتباهی هست

        ۲- شما که یک حلقه چسب دو طرفه میخرید فقط برای ۱ مسابقه که نیست همین طور یک بسته کاغذ A4 (توی یه مسابقه که ۵۰۰ برگ A4 مصرف نمیشه)

        و …

        در آخر هم یه پیشنهاد داشتم اونم این که در آخر مسابقه این جلد و بند آی دی کارت ها رو بگیرید از بچه ها شاید کاره جالبی نباشه اما من خودم دیدم که در طول مسابقه جمعا ۱۰ نفر هم نبودند که آی دی کارت مینداختن! (بجز کادر اجرایی)

        1. سلام ، روز بخیر
          اولا که منظورتون رو از واژه “پول ماها” متوجه نمیشم ؟
          پول کیا ؟ اگه شما یا کس دیگه ای پولی برای کمک به برگزاری یا چیز دیگه ای داده ، بگید که ما هم با خبر شیم .
          اگه احیانا خدای نکرده منظورتون هزینه ورودی که برای ثبت نام و شرکت در مسابقه پرداخت کردید هستش ، که خوب شما پول ورودی مسابقه رو پرداخت کردید و پول اضافه ای ندادید که بخواید درباره نحوه و محل دقیق خرج شدنش تصمیمی بگیرید .

          مسائل مالی در هر زمینه و کاری ۲ قسمت کلی داره : ۱ . ورودی یا درآمد ، ۲ . خروجی یا هزینه
          در آمد مسابقه از مبلغ ورودی شرکت کنندگان تأمین میشه و بالطبع تمام هزینه ها از این محل خرج میشه .
          ———————
          هزینه غذای برگزار کنندگان در حین برگزاری اگه از اینجا تامین نشه پس از کجا تامین بشه ؟ این هزینه بر عهده برگزار کنندست و از تنها محل درآمد مسابقه تامین می شود .
          درباره ی بحث کاغذ آ۴ و چسب ، چون دوستمون نادیده گرفته بود ، من موردی مثال زدم و کلی هزینه ریز دیگه هم هست ؛ در باره مصرف شدنش هم اگه براتون جالبه بله چسب کاملا مصرف میشه ولی کاغذ تعدادی باقی میمونه .
          درباره پیشنهادتون واسه آی دی کارت ها هم ، ضمن تشکر از پیشنهادتون ، متاسفانه امکانش نیست . آی دی کارت هم جزء وسایلی هست که مثل گواهی حضور و عکس ، به عنوان یادگاری باقی میمونه . اما اگر کسی دوست نداره و واسش مهم نیست ، میتونه بعد از مسابقه جای کارت خودشو تحویل بده . ما به شدت استقبال میکنیم 🙂

          ممنون از نظرتون

          1. سلام بر شما…
            درسته تا حدودی اشتباه محاسبه کردم…
            ممنون که انتقاد پذیر هستید…
            عصبانیت نداره که جناب! 🙂
            با تشکر از خودتون،توضیحاتتون، صرف وقتتون!
            خدافظ

          2. سلام
            به جون جفتمون عصبانی نشدم 🙂
            به هرحال این سوءتفاهم ها باید رفع بشه
            ممنون از شما و حسن نظرتون .

نظر خود را به اشتراک بگزارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.